Zagrajmy w HOMM V Dzikie Hordy #5
Trki, Kody, Cheaty do
Tym razem prezentuję wam Heroes Might and Magic V z dodatkiem Dzikie Hordy. Heroes V jest bardzo dobrą kontynuacją serii, a Dzikie Hordy to drugi, samodzielny dodatek do tej części gry. HOMMV to świetna strategia turowa, która przenosi nas w świat magii i miecza, gdzie liczne nacje ścierają się ze sobą w epickich pojedynkach. I właśnie bitwy, pojedynki czy oblężenia są według mnie najlepszym elementem tej gry. Motywacje poszczególnych nacji i ich chętka do wojny zostają wyjaśnione wątku fabularnym, który możemy poznać przechodząc kampanie. Gra dostarcza nam naprawdę wielu możliwości, ma dosyć dobrze rozbudowany system ekonomiczny. Do tego wszystko jest okraszone całkiem niezłą grafiką, oraz ciekawymi animacjami walki. Kilka danych: Producent: Nival Wydawca: Ubisoft Rok wydania: 27.10.2007 - świat 24.01.2008 -- Polska
Komentarze
-
Na prawde nie rozumiem czemu ze znamienia nekromanty nie korzystales :/ Straty powinny być zdecydowanie mniejsze
-
ja bym używał księcia wampirów bo na przykład podczas oblężenia zamku jest 10 na maksa ulepszonych 7 poziomowych jednostek a wampir idzie wali na dwie tury z bani
-
alternatywa wampira się wskszesza jedyną różnicą między nimi jest to że wampirzy lord nie ma kontrataku wroga a książę wampirów ma kontratak ale chyba 50% szansę że uśpi nie oślepi bo wygląd rzucania tych czarów jest identyczny nad jednostką kula światła i taki dziwny głos usypia na dwie tury przynajmniej w mojej wersji gry bo nie wiem jak jest w twojej.
-
A to dziękuję za uznanie, miło słyszeć (czytać) takie słowa :)