37Wasza ocena

Witam w wyzwaniu 100 adopcji na naszym kanale. Poniżej znajdziecie pełne zasady wyzwania i spis dzieciaczków. Mam nadzieję że wyzwanie wam się spodoba. Origin ID Pandoramy: ama937 Origin ID DepresyjnejPandy: DepresyjnaPanda Nasza strona: Sims Week http://www.simsweek.pl/ Facebook https://www.facebook.com/simsweekpl/?... Twitter @Pandorama937 https://twitter.com/Pandorama937?lang=pl @tobiaszfrank https://twitter.com/tobiaszfrank?lang=pl @SmsWeek https://twitter.com/SimsWeek?lang=pl SpeedBuild domku https://www.youtube.com/watch?v=E4f6-9mZwUM Dzieci będą wypisywane na bieżąco w opisie. Całkowite drzewo genealogiczne rodziny uaktualniane będzie w aplikacji PlumTree, a możecie je śledzić pod tym linkiem http://app.theplumtreeapp.com/public.html#57d7fa7d15d434ed01c66171 ZASADY WYZWANIA 100 ADOPCJI The Sims 4: Naszym głównym celem jest wychowanie 100 dzieci pochodzących z ośrodka adopcyjnego. 1. Matka adopcyjna na początku wyzwania musi być młodym dorosłym. 2. Cechy oraz aspiracja mogą być dowolne, jednak zalecana jest cecha rodzinna. 3. Kody na pieniądze w granej rodzinie są zabronione, obniżyłoby to poziom trudności wyzwania, a przez to też jego sens. 4. Simka na początek ma nie więcej niż 20 000 Simoleonów i to ma wystarczyć na kupno domu oraz życie, nim zacznie zarabiać. 5. Simka może zarabiać na pisaniu książek, malowaniu, kolekcjonerstwie, łowieniu, itp. 6. Simka może być bezpłodna/y, może mieć też własne dzieci, jednak te nie liczą się do wyzwania. 7. Małżeństwo dozwolone jest po zakończeniu wyzwania. 8. Starzenie simów musi być włączone, a długość życia ustawiona na normalną lub długą. 9. Możemy korzystać z odmładzania głównej simki ponieważ to ona/on ma wychować całą 100 adoptowanych dzieci. 10. Każda adopcja nie kosztuje więcej niż przewiduje gra, 1 000 Simoleonów. 11. Płeć adoptowanego dziecka ustalamy poprzez rzut kostka lub generator numerów. Numery parzyste to dziewczynka, a nieparzyste to chłopiec. 12. Adoptować możemy niemowlaki lub dzieci. 13. Kolejne dziecko adoptujemy gdy niemowlę stanie się dzieckiem, po 3 dniach od poprzedniej adopcji, kiedy uzbieramy wystarczająco pieniędzy lub gdy zwolni nam się miejsce w rodzinie. 14. Jeżeli chcemy dozwolony jest bonus, co dziesiąta adopcja może być bliźniacza. Oznacza to że adoptujemy dwójkę dzieci podobnych do siebie i traktujemy je jak bliźniaki. 15. Możemy zmieniać imiona dzieciom adoptowanym. 16. Cechy i aspiracje dzieci wybieramy losowo, np. poprzez generator cech. 17. Jeżeli adoptujemy niemowlaka postarzamy go w chwili otrzymania informacji o urodzinach. 18. Dzieci i nastolatków postarzamy gdy zdobędą najwyższą ocenę w szkole. 19. Nasze pociechy mogą nam pomagać w opiece nad młodszymi, ale bez przesady. 20. Gdy dzieci osiągną wiek młodego dorosłego zostają wyprowadzone, możemy im pomóc w założeniu własnej rodziny. 21. Cechy i eliksiry kupowane za punkty aspiracji są dozwolone. 22. Dozwolone jest wprowadzanie simów do miast, mogą to być między innymi przyszli partnerzy naszych dzieci. 23. Możemy wyjeżdżać z naszymi pociechami na wakacje i zapewniać im rozrywki różnego typu, a po ich wyprowadzce odwiedzać je i ich rodziny. W końcu to nasze maluchy. 24. Żadnych cheatów, chyba że na restartowanie zablokowanych simów. Zasady mogą ulec zmianie wraz z nowymi możliwościami gry ponieważ jest ona wciąż w budowie. Pamiętajcie, to tylko zabawa! Strona do losowania aspiracji i cech http://createarandomsim.com/teen Strona do losowania imion http://www.behindthename.com/random/ DZIECI: 1. Bertil 2. ???? 3. … 4. … 5. … 6. … 7. … 8. … 9. … 10. …