W wirze walki - Clash of Heroes (6)
Trki, Kody, Cheaty do
15Wasza ocena
Przejście gry Clash of Heroes z moimi komentarzami :) "[...] Gra jest hybrydą gry cRPG, gry logicznej i turówki. Gra oczywiście całymi garściami czerpie z pokrewnego tytułu - Heroes of Might and Magic V. Możemy tutaj uświadczyć taki sam świat, muzykę (naprawdę epicka), jednostki (oczywiście po dostosowaniu do warunków i grafiki CoH) oraz co warte uwagi, pokrewną historię rozgrywającą się 40 lat przed HoMM V. Rozgrywka najbardziej chyba przypomina Puzzle Quest. Na planszy mamy zaznaczone punkty, po których się poruszamy. Na każdym takim punkcie może nastąpić jakaś akcja: otwarcie skrzyni, rozmowa z NPC, rekrutacja jednostek, czytanie jakiegoś napisu czy wreszcie walka." Źródło opisu: http://www.clash.acidcave.net/informacje_ogolne.html
Komentarze
-
Nie wiem, ja miałem grę od razu w polskiej wersji.
-
Szuszurku, mam jedno pytanko.Czy wiesz jak spolszczyć tą grę bo ja nigdzie poradnika nie mogę znależć, a jeśli wiesz to czy mógłbyś zrobić poradnik?
-
Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :P I Clasha tak czy siak nagram, jutro usiądę. Problem tkwi też trochę w tym, że Miczi i Bobru regularnie okupują mojego Steama i pocinają w CoHa - robią się z nich powoli nałogowcy :P Ale zamierzam jutro przysiąść na kilka godzin, więc luz.
-
O jejciu jejciu, to ty jeszcze jesteś w gimnazjum? Tak szczerze to wyglądasz na o wiele starszego faceta, no ale cóż, życzę powodzenia w pisaniu egzaminów (wiem ze to za tydzień ale wiesz... No wiesz...) I niecierpliwie czekam na ponowny powrót serii. :D
-
Mam egzaminy w przyszłym tygodniu, nie mogę olewać wszystkiego na rzecz nagrywania. Po przyszłym tygodniu będzie luźniej ;)
-
Ależ nie ma za co, tylko Szuszur! Znowu robisz sobie przerwę od nagrywania i ogólnie grania w Clash Of Heroes! W łeb chcesz? ._. Ja ci tu tyle rad udzielam a ty cooo! *_* P.S. - Jak już wrócisz do grania, wróć się do drzewa druidów, tam obok wejścia pod drzewem jest taki elf z którym nie chciałeś walczyć. (Jak go pokonasz odblokujesz nowe jednostki specjalne których polecam ci używać wraz z Jelonkami. Taka rada.) A! I czytaj cele misje przed walką (no wiesz!) :)
-
Dzięki wielkie, na pewno mi się przyda, stary :)
-
A na koniec dodam że łucznicy co prawda zadają małe obrażenia, ale zauważ ze atakują najszybciej (wykorzystaj to, a nimfomanki, czyt. nimfy maja efekt.) Kiedy jednostka atakuje po prawej stronie na dole widzisz ich dany atak, on rośnie z każda tura, pamiętaj ze nawet jeśli twój atak nie zabije jednostek wroga, to je osłabi (Atak przeciwnika - Atak twojej jednostki atakującej = Pozostały atak wroga.) I pamiętaj o zapisywaniu gry! Mam nadzieję że te rady ci pomogą i się do nich ''dostosujesz''
-
I jeszcze coś, staraj się usuwać jednostki tak by powstał ci atak albo mur (nie stracisz wtedy ruchu i więcej zdziałasz podczas tur.) Nie trać zaklęcia jeżeli możesz go użyć tylko na jednostkach zwykłych, które bronią wroga. (A co do walk to radzę ci poczytać o artefaktach które masz, i zmienić z tym który teraz masz na sobie.) Wykonuj poboczne misje i zapisuj gry przed walkami (wtedy jeśli wygrasz a straciłeś jednostki specjalne/legendarne, możesz je odzyskać i spróbować walki jeszcze raz.
-
Szuszur, kilka rad ode mnie: Podczas walk staraj się tworzyć ''fuzyjne ataki'' wtedy podczas ataku jednostki bd zadawać podwojone obrażenia, zapamiętaj ze każda jednostka która po prostu stoi (nie tworzy ataku ani muru) ma tylko 1 pkt. wytrzymałości (1 atak i pada,) niezależnie czy to legendarna jednostka, zwykła, czy specjalna. Zapamiętaj że jednostki specjalnie (te które atak tworzy się z 2 jednostek) zawsze będą mieć atak słabszy niż jednostki legendarne (chyba ze wcześniej zaczną atak.)
-
Jeszcze jedno, na początku ruchu zastanów czy nie stworzysz jakiś korzystnych kombinacje przez usunięcie.
-
Szuszur, nigdy nie mów nigdy, ja ostatnio wygrałem z 12lv, 8lv Godryka. Co do jednostek specjalnych, jeżeli nie są aktywne czyli nie ładują się wystarczy jeden demage i ginie, jeśli się ładuje to wytrzyma duże ataki.
-
Już się nudziłem Dziękuje za odcinek ;)