68Wasza ocena

Lista zasady Asylum Challenge : Psychiatryk : • Tworzymy 8 różnych Simów. Muszą to być młodzi dorośli. Simowie nie mogą być ze sobą powiązani ( tylko współlokatorzy, żadnego rodzeństwa, dzieci czy rodziców). Kosmita jako pacjent jest dozwolony. • Simowie nie mogą mieć rozwiniętych żadnych umiejętności. Wszystkiego uczą się w psychiatryku. • Wybieramy dla niech wygląd, ubiór i głos, jaki nam podoba się. Simowie muszą posiadać cechę "Szalony", a dwie pozostałe cechy mogą być jakiekolwiek. • Gramy tylko wybranym przez siebie Simem. Nie możemy w ogóle wybierać innych Simów, aby sprawdzić ich potrzeby. Jeśli umrą, to umrą. • Możesz wybrać dowolna aspirację za wyjątkiem: Udany rodowód; Duża,szczęśliwa rodzina; Bajecznie bogaty; Pan na włościach. • Wszystkie obiekty w psychiatryku muszą być najtańsze (tanie lady, łóżka, kanapy itp). Wyjątkiem są ozdoby. Można zakupić czujnik dymu, który zapobiega pożarom. • Jeśli chcesz, to raz dziennie możesz kliknąć na innych Simów, aby sprawdzić ich inwentarz, żeby sprawdzić czy mają jakieś książki, jedzenie itp. Kiedy będziesz to robić gra powinna być spauzowana. Jeśli w swoim wyposażeniu mają przedmioty z psychiatryka muszą one wrócić na miejsce. Natomiast jeśli uzbierali coś podczas wyjścia z psychiatryka można sprzedać i zasilić wspólny budżet. • Kody / mody / hacki, które wspomagają potrzeby lub umiejętności Sima są niedozwolone. Wolna wola Simów musi być włączona na wysokim poziomie, aby inni Simowie w azylu mogli robić rzeczy samodzielnie. • Kody na simoleony są dozwolone podczas budowy, czy umieszczania azylu. • Nie możesz chować przedmiotów dla siebie tj gramy Simem. Na przykład: nie można umieścić gitary albo książek w ekwipunku, tylko dla siebie. Wszystkie przedmioty w psychiatryku są dobrem wspólnym. • Długość życia Simów wybieramy na poziomie długim. Ale można wybrać też poziom normalny. Wybór należy od ciebie. • Nie można przemieszczać mebli żeby zarezerwować coś lub użyć tylko dla siebie. Na przykład, nie można przenieść telewizora do sypialni i włączać go po to, żeby niekontrolowany przez Ciebie Sim wyszedł z łóżka, aby Twój Sim mógł się przespać. Nie można wyjąć drzwi, żeby uniemożliwić innym Simom dostanie się do łazienki, żeby Twój Sim mógł jej używać, kiedy wróci do domu z pracy. • Jeśli któryś Sim umrze, musisz zachować jego grób na działce. Jeśli jego duch będzie zbyt uciążliwy (na przykład przez ciągłe psucie obiektów) możesz pozbyć się ducha, ale nie jego nagrobka. • Umieszczanie toalety i pryszniców/wanien w oddzielnych pokojach jest OK, umieranie z powodu zawstydzenia. • Sprawianie, że Twój Sim będzie "Ciężko pracował" w swojej karierze jest w porządku. Nie możesz jednak sprawić, że inni pacjenci będą "ciężko pracować" w swoich karierach. • Jeśli członek azylu zostaje porwany przez kosmitów i zachodzi w ciążę, możesz zatrzymać dziecko i natychmiast postarzyć je do wieku młodego dorosłego (używając tortu urodzinowego aż do otrzymania odpowiedniego wieku) lub wysyłać dziecko z powrotem na jego rodzinną planetę klikając na kołyskę. • Jeśli w psychiatryku urodzi się dziecko pacjentów należy go postarzyć do młodego dorosłego używając tortu urodzinowego. Staje się on kolejnym pacjentem i musi jak pozostali posiadać cechę „szalony” dwie kolejne wylosować przez generator cech. Cdn w Drugim odcinku :))) ♥ Dzięki za udostępnienia, łapki w górę i komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna. To mnie motywuje do dalszej pracy. Chcesz być na bieżąco zostaw subka. Nie ominie cię nic nowego ♥ Zajrzy na FB: https://www.facebook.com/simomania01/ Lajkuj :) Zapraszam do oglądania ♥♥♥ Masz Fanarta? Wyślij: simomania01@gmail.com