10Wasza ocena

Lista zasad The Sims 4 : Oszukać przeznaczenie inspiracja był runway teen challenge. 1. Brak cheatów / hacków / modów, które dają przewagę nad kimś, kto ich nie wykorzystuje. 2. Odstępstwem do modów jest wyrównanie ceny kupowanych przedmiotów np łóżko pobrane z modów jest tańsze od tej z gry to simowi musi odjąć różnice, aby nie mieć przewagi nad innymi graczami. 3. Odstępstwem do kodów jest kod na odejmowanie simoleonów za podróż czy różnice - kupowanych modowych przedmiotów. Także kod reset, gdy nam się zawiesi w grze. 4. Wyzwanie rozpoczyna się z nastoletnim simem z zerowym kontem, który żyje na ulicy jak uciekinier. Jego celem jest zaspokajanie swoich potrzeb, aby przetrwał. 5. Sim nie ma nic w wyposażeniu, co mogłoby wpłynąć na rozgrywkę. 6. Nastoletni sim może zakupić dom, gdy uzbiera odpowiednią kwotę. Nie wolno mu budować i żyć w niedokończonym domu. Mieszkanie to musi mieć przynajmniej jedna sypialnię ( łóżko, komoda), łazienkę (toaleta, prysznic, umywalka, lustro), kuchnię (lodówka, kuchenka, zlew i szafka), jadalnia (stolik z krzesłem), aby mógł zamieszkać. Nie wolno zapomnieć o oświetleniu, koszu na śmieci i skrzynce pocztowej. 7. Sim nie może mieszkać w namiocie. 8. Sim możne zaspokajać swoje potrzeby tylko w miejscach publicznych. Nie wolno mu korzystać z udogodnień domów innych simów. 9. Zaprzyjaźnić się, rozmawiać może z innymi nastolatkami czy dziećmi, jak jego miernik społeczny (potrzeba towarzystwa) jest niski. Nie wolno mu rozmawiać z dorosłymi. Chyba, że osiągnie wiek młodego dorosłego. 10. Nie wolno mu używać telefonu, jak jest nastolatkiem. 11. Cechy i aspiracje są dowolne. Nie może ich zmieniać - aktualnej aspiracji. Wyjątkiem jest, kiedy aspiracja zostanie w pełni wypełniona przez Sima. 12. Nie może chodzić do szkoły ani podjąć dorywczej pracy. Może żyć z zbieractwa, ogrodnictwa, wędkarstwa, a z malowania, pisania czy stołu stolarskiego, kiedy będzie posiadać dom. 13. Za podróżowanie między światami czy miejscami pobierana będzie opłata w wysokości 10 simoleonów z jego uzbieranych funduszy. Podróżować może dopiero w chwili posiadania odpowiedniej kwoty tj minimum 10 simoleonów. Podróżowanie za pomocą lupy, przy której ukazuje się napis „Podróż”. Podróżować po okolicy można też za pomocą litery M na klawiaturze komputera. Za podróżowanie przestajemy płaci w chwili, gdy nasz sim staje się młodym dorosłym. 14. Rachunki płaci w chwili zamieszkania w domu. 15. Żadnych restartów po złych wydarzeniach. Np.spalił kuchnię, bo zapomniał kupić czujnika dymu. Zachowaj wyniki i graj dalej. 16. Sim może wykorzystać element anty-starzenia się Raz w życiu. Obejmuje to picie eliksiru młodości lub dojenie krowo-kwiatu. Każde kody, które zamrażają starzenie lub wydłużają (lub skracają) długość życia nie mogą być stosowane. Długość życia nastolatka ustawiamy na długi, po osiągnięciu młodego dorosłego ustawiamy na normalny i od razu włączamy starzenie. 17. Sim zostaje bez pracy do czasu, kiedy staje się młodym dorosłym. Potem podejmuje dowolna karierę i osiąga kolejne jej szczeble. 18. Za uzbierane punkty satysfakcji sim nastolatek może kupić nową cechę lub eliksir, lecz w chwili posiadania własnego domu. Można wskrzesić utraconą rodzinę lub jednego jego członka. Lecz nie wolno do tego używać żadnych kodów. Dodane na potrzebę historii sima. Wyzwanie kończy się, gdy twój sim wypełni następujące cele: • gdy Twój Sim dostaje wysoko płatną pracę • gdy Twój Sim bierze ślub • gdy Twój Sim posiada duży, wspaniały dom • gdy Twój Sim przetrwa wyzwanie przy poszanowaniu zasad ♥ Dzięki za udostępnienia, łapki w górę i komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna. To mnie motywuje do dalszej pracy ♥ Zajrzy na FB: https://www.facebook.com/simomania01/ Lajkuj :) Subskrybuj kanał : https://www.youtube.com/channel/UCKokLFbeEBCbu-06n47KTow Zapraszam do oglądania ♥♥♥