4Wasza ocena

kody Ctrl + shift + c - odpala konsolę wpisujemy: testingcheats true - enter i wpisujemy wybrany kod Nastrój: “Sims.remove_all_buffs”– usuwa wszystkie nastrójniki “Sims.add_buff buff, low/high”– nadanie nastroju simowi Energized: EnergizedLow lub EnergizedHigh Flirty: FlirtyLow or FlirtyHigh Inspired: InspiredLow or InspiredHigh Focused: FocusedLow or FocusedHigh Playful: PlayfulLow or PlayfulHigh Sad: SadLow or SadHigh Angry: Social_Angry, e_Buff_Angry, feelingangry, unfaithful Happy: Social_Happy or e_Buff_Happy Uncomfortable: e_buff_uncomfortable Embarrassed: e_buff_embarrassed, peedself Kariera: “Careers.promote NameOfCareer”– awans w pracy “Careers.demote NameOfCareer”– degradacja “Careers.add_career NameOfCareer”– dodanie pracy “Careers.remove_career NameOfCareer”– usunięcie pracy “Careers.promote Gradeschool” – podnosi o 1 ocenę dziecka w szkole “Careers.promote Highschool” – podnosi o 1 ocenę nastolatka w szkole Nazwy karier: Astronaut, Criminal, Culinary, Entertainer, Painter, SecretAgent, TechGuru, Writer Umiejętności: “Stats.set_skill_level skilltype 1-10” – podnosi poziom umiejętności na wyznaczony Rodzaje umiejętności: Major_Fishing, Major_Mischief, Major_Guitar, Major_Reaping?, Major_Programming, Major_Gardening, Major_GourmetCooking, Major_Comedy, Major_Charisma, Major_Writing, Major_VideoGaming, Major_Violin, Major_RocketScience, Major_Painting, Major_Piano, Major_Logic, Major_Handiness, Major_HomestyleCooking, Major_Bartending - Mixology, Skill_Child_Social, Skill_Child_Motor, Skill_Child_Creativity, Skill_Fitness, Skill_Child_Mental Przykład: “stats.set_skill_level AdultMajor_Programming 10” lub “stats.set_skill_level Major_Programming 10” Pieniądze i aspiracje: “Money ###”– ustala określoną ilość funduszy rodziny “Sims.modify_funds +/-###” – dodaje lub odejmuje określoną ilość funduszy Przykład: “Money 25000″ lub “Sims.modify_funds +500” “Aspirations.complete_current_milestone”¬– podnosi poziom aspiracji o 1 "sims.add_buff Satisfaction_Points"– dodaje 100 punktów aspiracji/szcześcia Związki: “Modifyrelationship TwójSim1imię TwójSim1Nazwisko Sim2Imię Sim2Nazwisko 50 Track_type” – zmienia poziom związku między simami / - na ujemne Typy związków - przyjaźń i romans: “Friendship_Main i Romance_Main” Przykłady: “Modifyrelationship Beatrix Monroe Alexia Mercado -50 Friendship_Main” dla odjęcia przyjaźni oraz “ModifyrelationshipBeatrix Monroe Alexia Mercado 50 Romance_Main” dla dodania romansu Simsy, wiek: “Sims.Spawn”– wywołuje sima i dodaje go do rodziny “Sims.spawnsimple”– wywołuje sima na parceli “Setage”– ustawia dorosłość sima Impreza: Kod przywołuję na imprezę grupkę simów, którzy wracają do domu kilka godzin później. soak.enable_soak_party_situation - przed soak.create_soak_party_situation - po Niech sim zachowuje się jak pokojówka: W zasadzie zachowanie nie różni się zbytnio od normalnego, z tym wyjątkiem, że gdy na parceli pojawi się np. brudny talerz, sim zaprzestanie tego, co robi i pójdzie go posprzątać. Włączenie: sims.add_buff buff_Role_ServiceNPC_Maid Wyłączenie: sims.remove_buff buff_Role_ServiceNPC_Maid bb.ignoregameplayunlocksentitlement