1229Wasza ocena

Zapraszam na mój świeży profil FB! https://www.facebook.com/MegaSimsoManiak Część pierwsza kodów: http://youtu.be/hCZaP3wKPvk Hej, tu SimsoManiak! Niektórzy bardzo lubią używać w grze kodów, więc prezentuję wam jeszcze więcej kodów, które znalazłem w sieci. Oczywiście trzeba ich wypróbować w praktyce! Poniżej lista dostępnych kodów do The Sims 4: Ctrl + shift + c - odpala konsolę wpisujemy: testingcheats true - enter i wpisujemy wybrany kod Nastrój: “Sims.remove_all_buffs”– usuwa wszystkie nastrójniki “Sims.add_buff buff, low/high”– nadanie nastroju simowi Energized: EnergizedLow lub EnergizedHigh Flirty: FlirtyLow or FlirtyHigh Inspired: InspiredLow or InspiredHigh Focused: FocusedLow or FocusedHigh Playful: PlayfulLow or PlayfulHigh Sad: SadLow or SadHigh Angry: Social_Angry, e_Buff_Angry, feelingangry, unfaithful Happy: Social_Happy or e_Buff_Happy Uncomfortable: e_buff_uncomfortable Embarrassed: e_buff_embarrassed, peedself Kariera: “Careers.promote NameOfCareer”– awans w pracy “Careers.demote NameOfCareer”– degradacja “Careers.add_career NameOfCareer”– dodanie pracy “Careers.remove_career NameOfCareer”– usunięcie pracy “Careers.promote Gradeschool” – podnosi o 1 ocenę dziecka w szkole “Careers.promote Highschool” – podnosi o 1 ocenę nastolatka w szkole Nazwy karier: Astronaut, Criminal, Culinary, Entertainer, Painter, SecretAgent, TechGuru, Writer Umiejętności: “Stats.set_skill_level skilltype 1-10” – podnosi poziom umiejętności na wyznaczony Rodzaje umiejętności: Major_Fishing, Major_Mischief, Major_Guitar, Major_Reaping?, Major_Programming, Major_Gardening, Major_GourmetCooking, Major_Comedy, Major_Charisma, Major_Writing, Major_VideoGaming, Major_Violin, Major_RocketScience, Major_Painting, Major_Piano, Major_Logic, Major_Handiness, Major_HomestyleCooking, Major_Bartending - Mixology, Skill_Child_Social, Skill_Child_Motor, Skill_Child_Creativity, Skill_Fitness, Skill_Child_Mental Przykład: “stats.set_skill_level AdultMajor_Programming 10” lub “stats.set_skill_level Major_Programming 10” Pieniądze i aspiracje: “Money ###”– ustala określoną ilość funduszy rodziny “Sims.modify_funds +/-###” – dodaje lub odejmuje określoną ilość funduszy Przykład: “Money 25000″ lub “Sims.modify_funds +500” “Aspirations.complete_current_milestone”– podnosi poziom aspiracji o 1 "sims.add_buff Satisfaction_Points"– dodaje 100 punktów aspiracji/szcześcia Związki: “Modifyrelationship TwójSim1imię TwójSim1Nazwisko Sim2Imię Sim2Nazwisko 50 Track_type” – zmienia poziom związku między simami / - na ujemne Typy związków - przyjaźń i romans: “Friendship_Main i Romance_Main” Przykłady: “Modifyrelationship Beatrix Monroe Alexia Mercado -50 Friendship_Main” dla odjęcia przyjaźni oraz “ModifyrelationshipBeatrix Monroe Alexia Mercado 50 Romance_Main” dla dodania romansu Simsy, wiek: “Sims.Spawn”– wywołuje sima i dodaje go do rodziny “Sims.spawnsimple”– wywołuje sima na parceli “Setage”– ustawia dorosłość sima Impreza: Kod przywołuję na imprezę grupkę simów, którzy wracają do domu kilka godzin później. soak.enable_soak_party_situation - przed soak.create_soak_party_situation - po Niech sim zachowuje się jak pokojówka: W zasadzie zachowanie nie różni się zbytnio od normalnego, z tym wyjątkiem, że gdy na parceli pojawi się np. brudny talerz, sim zaprzestanie tego, co robi i pójdzie go posprzątać. Włączenie: sims.add_buff buff_Role_ServiceNPC_Maid Wyłączenie: sims.remove_buff buff_Role_ServiceNPC_Maid Pozostałe kody - nie wszystkie przetestowane - dajcie znać, czy działają! tutorial.deactivate_tutorial_tip - wyłączenie podpowiedzi fire.kill – podpala sima, wywołuje pożar ? fire.singe_sim – daje negatywny nastrójnik lub zabija sima pregnancy.clear – usuwa ciążę pregnancy.seed - simka jest w ciąży pregnancy.roll - ? households.toggle_bill_notifications households.autopay_bills households.fill_visible_commodities_world crafting.shorten_phases on|off doesn’t appear to work. ui.toggle_silence_phone ui.dialog.auto_respond service_npc.toggle_auto_scheduled_services relationship.create not sure of parameters for these. relationship.destroy relationship.introduce_all_sims “traits.equip_trait traitnameNoSpaces”–Equips a particular trait for your sim Example: “traits.equip_trait SteelBladder” “traits.remove_trait traitnameNoSpaces”–Removes a trait “traits.clear_traits”–Removes all traits from sim debug_outcome_style success|fail|alternate|off – might force either conversation responses or job situations to always have a certain outcome. environment_score.disable/enable – disables environment moodlet effects?