37Wasza ocena

// Projekt anulowany :-( Filmik przedstawia zalążek mojego własnego projektu gry, której gameplay ma opierać się na "Grand Theft Auto IV" (GTA 4) studia RockStar Games, czyli kradniemy autka, odwalamy czarną robotę, i w ogóle robimy co nam się żywnie podoba. Sama gra ma być osadzona w dzisiejszych realiach Polski, mówiąc krótko kontakt z mafią, przekrętami i brudnymi pieniędzy to chleb powszedni tego tytułu. Jak widać na razie jest tylko fizyka jazdy, prosta destrukcja pojazdów oraz RagDoll (efekt szmacianej lalki dla postaci). W planie mam stworzyć i zaimplementować system zniszczeń pojazdów (oraz innych obiektów w grze) na wzór gry "Burnout Paradise" (by CriterionGames) oraz Crash-Testów prawdziwych pojazdów. Drugą sprawą jest BlendingAnimation postaci na wzór Euphoria Engine by NaturalMotion, a także eXtremalnie brutalna destrukcja ciał postaci, coś jak w "Gears of war 2" (np: http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/kokosz/Gears_of_War_2/bmg1.jpg ) Biblioteki użyte w projekcie: Silnik Graficzny: irrlicht http://irrlicht.sourceforge.net Silnik Fizyczny: Newton (na ten czas zaczynam przerabiać cały kod gry, pod nowy silnik PhysX by Ageia, ponieważ okazało się że Newton nie wystarcza do tego projektu) Silnik Dźwiękowy: irrKlang http://www.ambiera.com/irrklang Powodem niskiego FrameRate'u prezentowanego materiału Video jest fakt iż do jego nagrania użyłem FRAPS a na dodatek komputer, którym się posługuję niestety ma swoje lata: Celeron 2.80GHz 768MB RAM Radeon 9200SE* 128MB (*SE=64 bitowa szyna) Modele Lamborghini Gallardo, postaci oraz StuntRamps są mojego autorstwa i wykonane zostały w Blenderze. ------------------------------------------------------------------------------- © 2009-2014 Wojciech 'Saurian' Danaj. Wszelkie prawa zastrzeżone. wdanaj.com