6Wasza ocena

Zamów StarCraft II: Heart of the Swarm na gamingstore.pl http://www.gamingstore.pl/pre-order/starcraft-ii.html Heart of the Swarm to pierwszy dodatek do StarCraft II: Wings of Liberty -- strategii czasu rzeczywistego produkcji Blizzard Entertainment, osadzonej w realiach science-fiction. Epicka fabuła z Wings of Liberty jest kontynuowana w Heart of the Swarm w zupełnie nowej kampanii, która skupia się na historii Kerrigan, byłej Królowej Ostrzy. Dodatek będzie zawierał również nowe elementy do trybu wielu graczy oraz nowe funkcje i ulepszenia dla platformy internetowej Battle.net. Kampania Heart of the Swarm będzie składać się z ok. 20 nowych misji. Gracze będą mogli przeprowadzać ewolucję swoich rojów z wykorzystaniem unikalnych jednostek i umiejętności dostępnych wyłącznie w kampanii. Ewolucja ta przebiegać będzie w organiczny sposób, wpasowujący się w klimat dodatku, którego motywem przewodnim jest rasa zergów. Przykładowo, będzie można wywołać u zerglingów zmiany ewolucyjne, w efekcie których w momencie śmierci osobnika z jego ciała wyskoczą pomioty. Dalsza ewolucja może doprowadzić do wytworzenia wyspecjalizowanych podgatunków zerglingów, jak swarmling, którego zmodyfikowany kod genetyczny umożliwia powijanie trzech osobników z jednej larwy, zamiast dwóch, jak u standardowych zerglingów. Budzące grozę raptory to rezultat innej mutacji zerglingów. Charakteryzują się one większą żywotnością oraz zdolnością wykonywania skoków na niewielkie odległości, co pozwala im błyskawicznie zmniejszyć dystans dzielący je od wroga. Królowej Ostrzy już nie ma. Na piekielnej planecie Char Jim Raynor użył starożytnego artefaktu xel'naga w desperackim akcie powstrzymania Roju zergów przed pochłonięciem sektora Koprulu, co spowodowało przywrócenie Kerrigan do ludzkiej postaci. Brak prowadzącej i jednoczącej Rój zergów królowej spowodował rozbicie go na szczepy rozrzucone po całym sektorze Koprulu. Jedno z największych niebezpieczeństw grożących galaktyce zostało zażegnane... a przynajmniej tak się wydaje. Sarah Kerrigan odzyskała wolność. Nawet pozbawiona straszliwych mocy Królowej Ostrzy i potęgi Roju wypełniającego jej rozkazy, jako były duch, pozostaje wrogiem, którego nie wolno lekceważyć. Ale skoro artefakt naprawdę uwolnił ją od piętna Roju, to czemu Kerrigan wyszukuje szczepy zergów rozproszone po całym sektorze Koprulu? Jaki los spotkał Jima Raynora? Czy Kerrigan nadal szuka zemsty, czy też po transformacji jej cel uległ zmianie?