Skyrim Zabicie Alduina Jednym Strzałem BEZ CHEATÓW! CZYTAJ OPIS ZANIM OCENISZ
Trki, Kody, Cheaty do
Witam. Kolejny filmik ze Skyrim, w którym smoki padają na hita :D Tym razem Alduin dostaje strzałą z łuku i ginie :D Oczywiście poziom Mistrz, bez żadnych cheatów itp. Jak to zrobić: Nie wiem czy jest sens o tym pisać, bo i tak pewnie wszyscy to wiedzą, ale napisze :D Na początek trzeba mieć 70 w przywracaniu, być wampirem, mieć wykupiony perk nekromag, po 100 w kowalstwie, alchemii i zaklinaniu i wykupione odpowiednie perki, które zwiększa efekty tworzonych mikstur/zaklinanych przedmiotów. Teraz zaklinamy jakiś pancerz tak, żeby zwiększał wydajność tworzonych mikstur, a następnie tworzymy miksturę, która da nam premie do zaklinania. Powtarzamy wszystko, aż osiągniemy maximum premii czyli 31% (po założeniu 38%)(normalnie byłoby 29%, ale jesteśmy wampirem i mamy perk nekromag, który zwiększa skuteczność wszystkich efektów stosowanych na nieumarłych o 25%, a wampir to przecież nieumarły :)) Teraz tworzymy zestaw przedmiotów z premia do kowalstwa i miksturę z premią do kowalstwa. W kuźni robimy deadryczny zestaw itemów, zakładamy nasz zestaw z premia do kowalstwa, pijemy potke i ulepszamy wszystko. Nasz pancerz powinien dać nam premię do łucznictwa 51% z każdej części zestawu, czyli z 4 przedmiotów, po założeniu itemów, premia będzie jeszcze większa, bo mamy perk nerkomag i jesteśmy wampierm, czyli 51 * 1,25= 63. Ja z 80lvl w łucznictwie i 5/5 perkami do obrażeń, bez żadnych premii z pancerza itp. na swoim ulepszonym deadrycznym łuku mam 248 punktów obrażeń. To tyle teorii teraz trochę matematyki :D A więc 248 + 248 * 4(0,51*1,25) = 248 + 632,4 = 880,4 880 takie obrażenia zadaje łuk, po założeniu całego zestawu z premia do strzelectwa objaśnienia: 0,51 - premia z pojedynczego przedmiotu 1,25 - premia za nekromag/wampir 248 - obrażenia łuku bez pancerza Czyli na chwile obecna nasze obrażenia to w przybliżeniu 880 (+/-1), ale to jeszcze nie koniec :D Teraz wypijamy potke z premią do strzelectwa, którą zrobiliśmy wcześniej i włączamy szał berserkerski. I znowu trochę matematyki (880 + 880 * (1,53 * 1,25)) * 2 * 0,5 = 880 + 880 * 1,9125 = 880 + 1683 = 2563 Objaśnienia: 880 - obrażenia łuku z nałożonym pancerzem z premią 1,53 - premia z potki 1,25 - premia za nerkomag/wampir 2 - zwiększenie obrażeń dzięki orkowej mocy szał berserkerski 0,5 - zmniejszenie obrażeń o połowę ze względu na poziom trudności mistrz(bonus z szału berserkierskiego niweluje się z ujemnym bonusem za poziom trudności dlatego pominąłem go w dalszych obliczeniach, jeśli grasz na czeladniku to możesz pominąć 0,5 w obliczeniach, a twój ostateczny atak będzie wynosił ok. 5100) A więc nasz ostateczny power w jednym hicie wynosi 2563, przy czym hp Alduina wynosi 2355, więc pada na hita nawet bez krytyka :D (co ciekawe, twórcy gry chyba nie przypuszczali, że będzie można osiągnąć tak duża liczbę, więc gdy spojrzymy na nasz łuk w ekwipunku zobaczymy tylko pierwsze trzy cyfry, w tym przypadku 256, może być mylące :)) Mam nadzieje, że wszystko dokładnie wytłumaczyłem, żeby nie było pretensji :D Na filmiku widać także, że używam trucizny, a łuk ma dodatkowo obrażenia od ognia i lodu. To było przed przeprowadzeniem obliczeń i można to oczywiście pominąć. No i to chyba tyle :D Jeśli się gdzieś pomyliłem to piszcie w komentarzach.
Komentarze
-
Ciekawe czy ktoś przeczyta ale to nic specjalnego. Ja z sztyletami deadrycznymi bez żadnego ulepszania tylko ostrzonymi 70 dmg. Perk w skradaniu na obrażenia x15 i rękawiczki mrocznego bractwa to x30 czyli za kazdym w skradaniu 2100 obrażeń bez żadnego wysiłku.
-
Jaki jest komenda na dodawanie sobie skóre i stabka żelaza pls
chce miec deadryczne zbroje -
Ciekawe czy ktos wie ze daedryczny nie jest najlepszym lukiem w grze tylko smoczy. To sie dowiedzieliscie :)
-
A się nie znacie osobiście gram w skyrim i da rade takie dmg wystarczy alchemia i zaklinanie dla gimby co się nie zna bo czytam kom i oczy bolą brak kultury zal was w dupe sciska
-
Możliwe że tak jest z tego co wiem to można przy pomocy alchemii, zaklinania i kowalstwa wykuć łuk co zadaje około 400 obrażeń. Dodajmy do tego podwójne obrażenia z szału orka plus mikstura do strzelectwa to mogą wyjść takie wysokie obrażenia.
-
bez cheatów chyba w dupie
-
A nie lepiej powiedziec:"Jestem koks" niz opowiadac o calym swoim zyciorysie?😹
-
nie do końca ty go zabiłeś bo jeszcze alduin ci ludzie poturbowali trochę
-
Tej , daj mi save z grą :D
-
Spox łapka w góre za sam opis (wiedziałem jak to działa ale i tak zrobiło to na mnie wrażenie) , ja piernicze ale niektóre komenterze jakby jacyś niedorozwinięcii pisali. Ja bym na ten hejt nie zwracał uwagi
-
Bardzo dobre wykorzystanie alchemii zaklinania i kowalstwa.
Ja sam mam łuk z 360 dmg ale to tylko dlatego że nie przepadam za wbijaniem alchemii na setny lvl :/ -
chyba slyszalem sauntack z dragonborna ktory chyba wprowadza poziom trudnosci : legendarny chyba
-
To wytłumacz skąd masz taki łuk który ma ponad 800 dmg
-
Zasrany oszust bez kodów graj
-
Ja Alduina na 12 poziomie pokonałem :D
-
nic z opisu nie zrozumiałem :D
-
Mądry jesteś
-
e tam ja to alduina pokonałem na lvl 11
-
Nakoksany ciul :D
-
boom headshot a wy na którym poziomie trudności , poziomie postaci i za ktorym razem pokonaliście aludina ja go na najtrudniejszym poziomie trudności poziom 19 i pierwszy raz w życiu i pierwszy raz w grze