250Wasza ocena

Witam. Kolejny filmik ze Skyrim, w którym smoki padają na hita :D Tym razem Alduin dostaje strzałą z łuku i ginie :D Oczywiście poziom Mistrz, bez żadnych cheatów itp. Jak to zrobić: Nie wiem czy jest sens o tym pisać, bo i tak pewnie wszyscy to wiedzą, ale napisze :D Na początek trzeba mieć 70 w przywracaniu, być wampirem, mieć wykupiony perk nekromag, po 100 w kowalstwie, alchemii i zaklinaniu i wykupione odpowiednie perki, które zwiększa efekty tworzonych mikstur/zaklinanych przedmiotów. Teraz zaklinamy jakiś pancerz tak, żeby zwiększał wydajność tworzonych mikstur, a następnie tworzymy miksturę, która da nam premie do zaklinania. Powtarzamy wszystko, aż osiągniemy maximum premii czyli 31% (po założeniu 38%)(normalnie byłoby 29%, ale jesteśmy wampirem i mamy perk nekromag, który zwiększa skuteczność wszystkich efektów stosowanych na nieumarłych o 25%, a wampir to przecież nieumarły :)) Teraz tworzymy zestaw przedmiotów z premia do kowalstwa i miksturę z premią do kowalstwa. W kuźni robimy deadryczny zestaw itemów, zakładamy nasz zestaw z premia do kowalstwa, pijemy potke i ulepszamy wszystko. Nasz pancerz powinien dać nam premię do łucznictwa 51% z każdej części zestawu, czyli z 4 przedmiotów, po założeniu itemów, premia będzie jeszcze większa, bo mamy perk nerkomag i jesteśmy wampierm, czyli 51 * 1,25= 63. Ja z 80lvl w łucznictwie i 5/5 perkami do obrażeń, bez żadnych premii z pancerza itp. na swoim ulepszonym deadrycznym łuku mam 248 punktów obrażeń. To tyle teorii teraz trochę matematyki :D A więc 248 + 248 * 4(0,51*1,25) = 248 + 632,4 = 880,4 880 takie obrażenia zadaje łuk, po założeniu całego zestawu z premia do strzelectwa objaśnienia: 0,51 - premia z pojedynczego przedmiotu 1,25 - premia za nekromag/wampir 248 - obrażenia łuku bez pancerza Czyli na chwile obecna nasze obrażenia to w przybliżeniu 880 (+/-1), ale to jeszcze nie koniec :D Teraz wypijamy potke z premią do strzelectwa, którą zrobiliśmy wcześniej i włączamy szał berserkerski. I znowu trochę matematyki (880 + 880 * (1,53 * 1,25)) * 2 * 0,5 = 880 + 880 * 1,9125 = 880 + 1683 = 2563 Objaśnienia: 880 - obrażenia łuku z nałożonym pancerzem z premią 1,53 - premia z potki 1,25 - premia za nerkomag/wampir 2 - zwiększenie obrażeń dzięki orkowej mocy szał berserkerski 0,5 - zmniejszenie obrażeń o połowę ze względu na poziom trudności mistrz(bonus z szału berserkierskiego niweluje się z ujemnym bonusem za poziom trudności dlatego pominąłem go w dalszych obliczeniach, jeśli grasz na czeladniku to możesz pominąć 0,5 w obliczeniach, a twój ostateczny atak będzie wynosił ok. 5100) A więc nasz ostateczny power w jednym hicie wynosi 2563, przy czym hp Alduina wynosi 2355, więc pada na hita nawet bez krytyka :D (co ciekawe, twórcy gry chyba nie przypuszczali, że będzie można osiągnąć tak duża liczbę, więc gdy spojrzymy na nasz łuk w ekwipunku zobaczymy tylko pierwsze trzy cyfry, w tym przypadku 256, może być mylące :)) Mam nadzieje, że wszystko dokładnie wytłumaczyłem, żeby nie było pretensji :D Na filmiku widać także, że używam trucizny, a łuk ma dodatkowo obrażenia od ognia i lodu. To było przed przeprowadzeniem obliczeń i można to oczywiście pominąć. No i to chyba tyle :D Jeśli się gdzieś pomyliłem to piszcie w komentarzach.