Shenzhen I/O PL #2 - GRAmy! | Expander i bramki logiczne
Trki, Kody, Cheaty do
Shenzhen I/O gameplay PL // Shenzhen I/O po polsku Czołem ludziska! Gramy dalej w Shenzhen I/O - skomplikowaną grę logiczną, w której budujemy i programujemy układy elektroniczne używając do tego języka bardzo podobnego do Assemblera. UWAGA! Gra pochodzi z tzw. Wczesnego Dostępu i nie jest jeszcze gotowa. Finalny produkt może się różnić od prezentowanego. Wesprzyj mnie: ♦ http://bit.ly/ZostanPatronemStaszka ♦ https://www.facebook.com/groups/PatroniStaszka/ ► Wkrótce: http://bit.ly/HarmonoGRAm ► Playlista: http://bit.ly/Shenzhen_iGRAmy [$] Kup grę: http://store.steampowered.com/app/504210/ Elektroniczna pjona za wszelki feedback - szery, lajki, suby i hejty! ___ [$] Kup indyka: https://staszek-igraszek.gamesrepublic.com/ [$] Kup koszulkę: https://lamarket.cupsell.pl/ ✔ Subskrybuj: https://www.youtube.com/user/staszekiGRAszek ✔ Facebook: https://www.facebook.com/StaszekiGRAszekToJa ✔ Grupa na FB: https://www.facebook.com/groups/illaminaci/ ✔ Grupa Steam: http://bit.ly/StaszekiGRAszekSTEAM ✔ InstaGRAm: https://www.instagram.com/lamilio/ ✔ LIVE: http://www.hitbox.tv/StaszekiGRAszek ✔ Katalog gier: http://staszekigraszek.pl/
Komentarze
-
Kiedy następny odcinek?
-
nieeee! staszek dlaczego usunąłeś adnotacje do subskrypcji (ogólnie spoko że w ogóle zmieniłeś)
-
Prowadź Długą Serie Proszę ja też programuje
-
Staszku, pod poprzednim filmem skomentowałem jak możesz jeszcze prościej to zadanie(1 dziś) wykonać :P ale podam kod again(zaznaczam że nie mam tej gry):
teq p0 100
+ mov 100 p1
slp 1
mov 0 p1
slp 1 -
Wymyśliłem dokładnie takie samo rozwiązanie z tą animacją, gdy tylko pokazałeś dokumentację do ekspandera :-o
Gra wędruje do listy życzeń!
Podobny system do ekspandera wykorzystują mosty Villeinów w Obduction, tyle że tam nie jest binarny, ale czwórkowy. -
Ta bramka 'zmieniająca' to po prostu bramka logiczna NOT - czyli negujaca wartość.
-
Staszku, ale kiedy po zaliczeniu zadania pojawiają Ci się te histogramy ze słupkami to twój wynik chyba nie powinien znajdować się w najwyższym słupku tylko jak najbardziej na lewo. Bo to chyba są wyniki pozostałych graczy i najwyższy pokazuje najczęstszy wynik. Nawet jest napisane nad słupkami: "BEST", "NOW", "PREV" i best jest zawsze najniższym wynikiem. :)
-
Znowu gra ktora wcionga jak Human Reaserche
-
Wincyj Tego :D
-
Taki hint na przyszłość :) z tego co kojarzę to przy sprawdzaniu wartości linijki oznaczone jako +/- nie muszą leżeć bezpośrednio po sprawdzaniu :D może się kiedyś przyda :)
-
11:00 kolejna lama, po co dawałeś tą bramkę? nie mogłeś po prostu zamienić w kodzie 100 na 0 i 0 na 100? chodzi mi o to że mogłeś zamiast bramki zamienić wartości w kodzie.
-
Gra ogólnie fajna tylko trzeba sporo myśleć by ogarnąć to wszystko.
-
Ogólnie każdy kwadracik można by nazwać tick'ami. MC4000 ma wyjścia XBus, nie wiem po co wsadzasz MC4000X :), ale to nie ma różnicy bo cena ta sama :D Można by też spróbować rozwiązania z bramkami logicznymi zamiast tego DX300, można by spróbować wykorzystać metodę Karnaugha. Nie było by to rozwiązanie perfekcyjne (energia), ale dla zabawy i testów można by spróbować :D Największym plusem filmiku jest to że pokazujesz tez cały proces optymalizacji :) Co do samej gry to podoba mi się wizualizacja tego wszystkiego, nie są to tylko przebiegi ale też np ta kamera czy billboard świetlny :), no i na dodatek dochodzą potem takie moduły jak wyświetlacze LED czy Graficzne wyświetlacze LCD :D Pjona!
-
32:25 rozszerzona rzeczywistość!
reality expander. -
Kolejność wykonywania działań też jest ważna :D. Najpierw nawiasy potem pierwiastki i potęgowanie :v.
-
będzie cross z corle1???
-
Po co ta bramka logiczna przy pulsie? nie wystarczyło zamienić 0 na 100 w kodzie?
-
Staszku POTRZEBUJĘ, żeby to była seria!
-
Myslalem ze dzisiaj HLD ale to chyba jeszcze lepsze :)
-
Wydaje mi się, że glos ci sie zmienił na młodszy XD