6Wasza ocena

Dla developera co przenosi tę grę do Unity (w swoim wolnym czasie :p) ... gdybyś mógł to napraw te błędy co naprawę mnie irytowały : AI tej kobiety w Kanionie potrafi się zgubić (pathfinding) , Ona potrafi także wsiąknąć przez tekstury (clipping) w tym samy levelu , TE DRZWI co sie same otwierają w tym hangarze, gdzie te działko do ciebie strzela ( gdzie utykasz z problemem aby włożyć pręt paliwowy do statku) , Dodaj jakąś DODATKOWA INFORMACJE ze nagle te radioaktywne skrzynki wysadzają drzwi (oraz informacje ze kraty, i niektóre drzwi otwierasz granatami/minami , albo w niektórych przypadkach przez rakiety ), Te dwie wkurwiające zagadki liczbowe ... w jednej opisz te przyciski (ze ten to 0 , ten 1 ten 2 and ten 3) , plus daj więcej podpowiedzi ... a do drugiej daj jakaś informacje jak dotrzeć na mostek aby na monitorze zobaczyć kod startowy !! And now this is for you . Its was one of those unique Polish games that took a spin at the FPS genre, making it a mix of a exploration adventure with ... shooting elements ... with a default difficulty on ULTRA HELL... hahaha Don't have time to edit it more so ... now you get this part 1 of ??? ... a big THANKS goes to Werta and Nepacaka , without them i would not be able to complete this game Also this game was played with two 3dfx wrappers ... one gives you speed and longer view distances but you get no smoke effects (dgVoodoo) ... and later on i play on Nglide to get those (there where steam puzzles that needed this smoke "feature"... or you would be stuck )