Heroes 5 Omówienie Zamków - Interaktywne - Przystań #01
Trki, Kody, Cheaty do
Cześć witam Was wszystkich bardzo serdecznie! Ja jestem Ignacy. ------------------------------------------------------------------------------------------ Witam was w kolejnym odcinku z gry Heroes of Might and Magic V Dzikie Hordy http://gyazo.com/1ec2bd1249202f966a6b71d9005f6ce6 - umiejętności na ten odcinek ------------------------------------------------------------------------------------------ Jeżeli spodobał Ci się Mój materiał zapraszam do subskrypcji mojego kanału aby być na bieżąco z najnowszymi produkcjami: https://www.youtube.com/channel/UCE7Rx7C25Yise2RTht-DYyQ?sub_confirmation=1 ------------------------------------------------------------------------------------------ Mój Fanpage : https://www.facebook.com/ignacykolega ------------------------------------------------------------------------------------------ Koledzy Kolegi Ignacego : https://www.facebook.com/groups/198060393734620/
Komentarze
-
Bardzo ciekawe odcinki
-
skond pobrac heroes 5 nawet 3.0
-
Fajna seria xDD :D
-
Skąd można pobrać heroes5
-
zajebisty film :)
-
+Kolega Ignacy czemu nie kontynulujesz? Ja bym prosił o nekropolis jakieś rady i wgl
-
Może ktoś dać linka do Heroes of might and magic 5 ?
-
Witam o co chodzi z tymi dodatkowymi obrońcami w zamku krasnoludów po zbudowaniu placówki strażniczej?.I to ile się ich dostaje zależy od poziomu bohatera czy poziomu zamku może ktoś mi to wytłumaczyć?
-
Ale napierdalasz...
-
jene o heroes 5 to mogłeś robić filmy z 4-5 lat temu w sensie te omówienia bo wtedy bardzeij by się przydały i miałbyś więcej wyświetleń
inb4 10k to dużo -
Dlaczego nie mogę znaleźć sposobu na dzielenie armii?
-
Gdzie można znaleźć tego skillwheela z którego korzysta Ignacy?
-
1h odcinki były by naprawdę okej...
-
4:30 Nie "najczęściej" a zawsze wymaga talentu rasowego, 3 zdolności rasowych, oraz trzech innych talentów z 3 określonymi zdolnościami (a więc i wszystkie te talenty muszą być na poziomie eksperckim, bowiem podstawowy talent dopuszcza tylko jedną zdolność, zaawansowany dwie a ekspercki - trzy. Oczywiście, jeśli "zdolność ostateczną", bo tak to chyba się zwie, liczyć jako zdolność, to wyjątkiem będzie jedynie talent rasowy, bowiem nie musimy go mieć na poziomie mistrzowskim - bo wbrew pozorom jest taki, uzyskiwany przy noszeniu Wisioru Mistrzostwa).
Generalnie jest tak (przynajmniej wg mnie) z tymi zdolnościami ostatecznymi:
Przystań - jej zdolność ostateczna potraja siłę Świętej Szarży, umiejętności niemal nieużywanej, więc jest bezużyteczna. Niemniej do jej odblokowania potrzebujemy Anioła Stróża (wymagającego Mistrza Łask i Mistrza Odwołania) oraz Empatii, dwóch bardzo dobrych dla Rycerza zdolności, więc czasami zdarzało mi się mimowolnie zahaczać o tę zdolność przy okazji (trzecia zdolność to Ostatni Bastion z Obrony, sama zdolność moim zdaniem średnia, ale talent nie jest zły dla tej frakcji, choć jak już to wolę wziąć Przygotowanie zamiast Ostatniego Bastionu - jebać bastion).
Inferno - jego zdolność sprawia, że jednostki z Bram przywołują się natychmiastowo. Choć brzmi mocarnie, wbrew pozorom aż tak silne nie jest (w naturalnych warunkach wychodzące z Bramy Zmory, Cerbery czy Impy są niewiele wolniejsze). Niemniej, tak jak powyżej, zahaczamy o zdolności całkiem przydatne dla Lorda Demonów - Logistykę (choć zdolności niezbyt dobre - Szturm Teleportu dający zaklęcie Teleport i tak nie pozwoli teleportować się za mury, a druga ze zdolności, nie pamiętam nazwy, przyspiesza Bramę, która przy Zewie Urgasha, zdolności ostatecznej, i tak jest natychmiastowa. Trzecią zdolnością jest stare dobre Znajdowanie Drogi).
Talent Ataku daje zaś Rozdzierające Uderzenie dające szansę na wzmocniony atak bohatera. Jest także stary dobry Szał Bitewny (+1 do obrażeń minimalnych i maksymalnych) oraz Płonące Strzały, nawet ok, choć nie zrobią wielkiej różnicy, jeśli nie weźmiemy Balisty i nie będziemy nią strzelać po dwa, trzy czy cztery razy.
Talent Magii Mroku daje zaś Mistrza Bólu, Zepsutą Ziemię i Osłabiający Cios. Zdolność pierwsza - klasyk, choć moim zdaniem tu średnio się przydaje (zaraz powiem, czemu). Zdolność druga - bardzo mocna, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę, że bohater powinien mieć wówczas wysoki poziom. Zdolność trzecia - przy Rozdzierającym Uderzeniu sprawia, że bardzo korzystnie jest bohaterem cały czas atakować.
Dlatego też Mistrz Bólu jest tu średnio przydatny: ponieważ pozwala rzucać Rozkład i Wrażliwość obszarowo, a nie masowo, zasięg jest mocno ograniczony. Ponadto, Wrażliwość można rzucać kilkukrotnie, a jest to średnio opłacalne biorąc pod uwagę liczne korzyści płynące z ataków bohatera (rzucenie czaru Cierpienie, możliwość podwójnie silnego ataku).
Dlatego lepiej byłoby mieć czar masowy, by rzucić raz, a dobrze. Niemniej przy tylu innych ciekawych zdolnościach jest ok.
Niemniej myślę, że lepiej byłoby, aby zamiast Ataku było wymagane Dowodzenie albo Szczęście (oba mają ciekawe zdolności zwiększające liczbę przyzywanych w Bramie istot, więc warto je rozpatrzyć na piąty czy szósty talent).
Nekropolis - sprawia, że Skowyt Banshee zmniejsza morale przeciwnika o 6. Mocarne, choć z drugiej strony nieskuteczne gdy walczymy sami z Nekropolią, a w przypadku walki z bohaterem z wysokim morale też efektywność spada.
Wymaga: Magii Przywołania z Mistrzem Życia, Mistrzem Przywołania i Wygnaniem, oraz Magii Mroku z Mistrzem Klątw, Mistrzem Bólu i Mrocznym Odrodzeniem. + jeszcze Oświecenie z Uczonym, Tajemnym Podniesieniem i Władcą Nieumarłych.
Talenty ok, przynajmniej pierwsze dwa, choć zdolności to moim zdaniem swoiste zmarnowanie potencjału, Wygnanie i Mroczne Odrodzenie to bardzo średnie umiejętności. Zamiast tego lepiej byłoby wziąć z Magii Mroku Zepsutą Ziemię albo Mistrza Umysłu, z Magii Przywołania zaś Wojowników Ognia albo Równowagę Żywiołów (bardziej w przypadku gdzie z żywym przeciwnikiem, jeśli jest szansa, że ma mocnego maga z Feniksem - Równowaga Żywiołów oprócz dawania przeciwstawnych żywiołów gdy przeciwnik przywołuje swoje, duplikuje też Feniksa).
Oświecenie zaś, choć bardzo przydatne u każdego (oprócz zwiększania zdobywanego doświadczenia, daje też dodatkowe statystyki co kilka poziomów, łącznie z już zdobytymi, więc wysokopoziomowy na np. 24 poziomie mając eksperckie Oświecenie dostaje +12 losowych atrybutów, co potrafi wzmocnić bardzo), myślę, że ustępuje tutaj Talentowi Magicznemu - większość zaklęć rzucanych przez Nekromantę to czary długotrwałe, które i tak przy domyślnej mocy na poziomie 8+ trwa przez większość jak nie całą bitwę i przynosi średnie efekty, natomiast Talent Magiczny pozwala częściej rzucać czary, co też pozwoli częściej obłożyć przeciwnika klątwami.
Niemniej, Oświecenie też nie jest złą opcją - właściwie jest przydatne u każdego. Build ze zdolności ostatecznej też jest dość dobry (finalnie da +5% do nekromancji, +1 do Wiedzy i +2 do Siły Czarów). Jeśli jednak ktoś chce, to może wziąć też Inteligencję i Absolwenta z Nagrodą Czarodzieja (czyli: +50% do many, +2 do Wiedzy, +2 do Siły Czarów).
Z alternatyw można pokusić się też o Magię Światła i tworzenie większych różnic w sile armii poprzez osłabianie wroga i wzmacnianie siebie, zwłaszcza, że jest tam zdolność Zmierzch wzmacniająca i Magię Mroku i Magię Światła.
Generalnie więc: Skowyt Banshee polecam, choć da się obejść. Magie Mroku i Przywołania i tak dadzą całą masę czarów cennych do rzucenia tak, że na Skowyt Banshee może zabraknąć czasu.
Loch - zdolność podwaja dodatkowe obrażenia wynikające z siły żywiołów. Da to więc ciekawe efekty, zwłaszcza w późniejszych fazach gry. W dodatku perfekcyjnie wpasowuje się w to, czego wymaga typowy Czarnoksiężnik - wymaga Eksperckiej Magii Zniszczenia z wszystkimi trzema "Mistrzami" (Ognia, Błyskawic i Lodu), Szczęścia ze Szczęściem Wojownika (sprawia, że szczęście oddziałuje też na czary bohatera dając szansę na podwojenie obrażeń z zaklęć) i Talentu Magicznego wraz z Tajemnym Treningiem (-20% do kosztu zaklęć) i Kapryśną Maną (losowa szansa na obniżenie kosztu zaklęcia o max. 50%). Mamy więc wszystko, co potrzebne, by koksić: mocne czary, liczne obniżenia kosztów zaklęć (choćby Czarnoksiężnik miał i 200 many, to przy większych bitwach może mu zabraknąć, biorąc pod uwagę zdolność Wzmocnione Zaklęcia), a dodatkowo szansę na to, że obrażenia wynikające z czaru zostają podwojone! Jeśli odpali to przy Wzmocnionym Zaklęciu to zadamy 250% obrażeń ze zwykłego czaru, a biorąc pod uwagę wysoką Siłę Czarów Czarnoksiężnika... (plus jeszcze, Tajemna Doskonałość, jedna z wymaganych zdolności, daje dodatkowe 2 Siły Czarów). Że nie wspomnę o tym, że dzięki eksperckiemu Talentowi Magicznemu na czarze traci tylko 70% inicjatywy...
Całość oczywiście należy wzmocnić Oświeceniem, które przy zwiększaniu statystyk może nam zwiększyć Siłę Czarów albo Wiedzę, a ponadto udostępnia Inteligencję (oraz znów: Absolwenta i Nagrodę Czarodzieja, czyli kolejne zwiększanie Siły Czarów i Wiedzy o 2. Wysokopoziomy Czarnoksiężnik ma więc te atrybuty między 20 a 30! A jak się doda jeszcze artefakty...).
Co jednak warto zauważyć, sama zdolność ostateczna wymaga na nas kombinowania z żywiołami - jeśli nie użyjemy przeciwstawnego zaklęcia, to nici z dodatkowych obrażeń.
Dlatego istnieje alternatywa: po prostu olać zdolność ostateczną, a i tak wziąć wymagane do niej talenty! Co nam to da? Otóż, po pierwsze, nie będzie trzeba brać Podstawowego Widzenia oraz Eksperckiej Zniewalającej Magii (stworom z odpornością na magię i tak się zada wysokie przy samej Zaawansowanej). Oznacza to więc, że dwa poziomy bohatera będziemy mogli poświęcić na coś innego, co pozwoli też szybciej zainwestować w np. Oświecenie. Dodatkowo, można olać wszechstronność w Magii Zniszczenia na rzecz rozwijania ognia. Po wzięciu Mistrza Ognia można wziąć Tajemnice Zniszczenia (+2 do Wiedzy), a po tym wziąć Zapłon (po otrzymaniu obrażeń od czaru ognia, cel jeszcze przez trzy tury otrzymuje ich 100%! Kulami Ognia zadaje się więc bardzo wysokie obrażenia, a Mistrz Ognia daje też im zdolność chwilowego zmniejszania obrony przeciwnika, opłaci się więc je rzucać choćby na pojedyncze cele).
Czyli: Szczęście Wojownika, Tajemna Doskonałość i Ekspercka Magia Zniszczenia to mus. Po tym będzie można zdecydować, w co iść dalej.
Resztę dokończę jutro, choć opis będzie dość skrócony (zabraknie Twierdzy, bo jej jeszcze nie ograłem, przy Fortecy też nie dam głowy uciąć). -
Ta umiejętność Przygotowanie działa tak, że Twoja jednostka wykonuje kontratak przed atakiem wroga.
-
Dobrze gonzo, że znowu zacząłeś wrzucać właśne filmy, w szczególności Heroesy. Ale gdzie CoH? Czemu, ah czemu?
-
Codziennie będzie odcinek?
-
Bardzo ciekawy materiał, bardzo mi się podobał ;)
-
Kolega Ignacy Krasicki, Książe Youtuberów
-
Mordeczko Ignacy (tak prawilnie jak na ośce :v) było by świetnie gdybyś nagrywał odcineczki z kamerką :D