F1 2012 Tryb Kariery - Już w McLaren Epicka walka do konca !
Trki, Kody, Cheaty do
F1 2012 to gra brytyjskiej firmy Codemasters stworzona na licencji Formuły 1. Za jej wyprodukowanie odpowiada ten sam zespół, który dał światu F1 2010 i F1 2011. W nowej produkcji "Mistrzów Kodu" dostajemy możliwość zajęcia fotela kierowcy w jednym z zespołów biorących udział w zmaganiach w sezonie 2012. F1 2012 przynosi spore zmiany jeśli chodzi o strukturę i ilość dostępnych trybów rozgrywki. Test Młodego Kierowcy to rozbudowany samouczek, pozwalający początkującym graczom nie tylko na zapoznanie się ze sterowaniem, ale również zasadami rządzącymi wirtualnym światkiem Formuły 1. Do dyspozycji otrzymujemy także specjalne wyzwania mistrzowskie, pozwalające zmierzyć się z najlepszymi kierowcami w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych. Nowością w stosunku do poprzednich odsłon są także wyzwania sezonowe, w których ścigamy się z wybranym kierowcą, a stawką pojedynku jest kontrakt w zespole przeciwnika. W tej edycji zabrakło jednak trybu Grand Prix (czyli możliwości rozegrania pojedynczego sezonu F1), a twórcy ponadto zdecydowali się na okrojenie trybu kariery, usuwając m.in. dwie sesje treningowe z pełnego weekendu wyścigowego. Modyfikacjom uległ również model jazdy, który został lepiej przystosowany do praktycznie każdego kontrolera, a poszczególne poziomy trudności odpowiednio zbalansowano. Podczas jazdy widać także wyraźny wpływ systemów KERS i DRS na osiągane prędkości. Autorzy poprawili ponadto sztuczną inteligencję przeciwników. F1 2012 korzysta z tego samego silnika graficznego co poprzednia odsłona, ale mimo to oprawa wizualna prezentuje się bardzo efektownie. Twórcy wykorzystali pełnię licencji, odwzorowując rzeczywisty wygląd bolidów oraz odtwarzając całą stawkę kierowców ścigających się w zawodach Formuły 1. Po raz pierwszy w historii serii ta edycja została opatrzona pełną polską wersją językową.
Komentarze
-
Spokojnie ,spokojnie ja oglądam z pleylisty xD
-
Spokojnie ,spokojnie ja oglądam z pleylisty xD
-
na nowe odcinki zapraszam:)
-
Choć rozumiem do skoro 'kolega' z zespołu to i tak jakaś tam walka między nami zawsze musi być :)
-
nom:)
-
Jak ja nie lubię tego w F1 że gdy jedzie przed nami nasz kolega z zespołu to za Chiny nie puści xD Lub w kwalifikacjach gdy walczymy o jak najszybszy czas o jakiś typ z zespołu np. HRT jest na okrążeniu zjazdowym i nie zjedzie tylko blokuje do samego końca
-
Poradze sobie z paliwkiem spokojnie:D
-
Moim zdaniem powinno wyglądać to tak: Start całe kółko wzbogacona, później wzbogacona TYLKO do pościgu i uzyskania lepszej lokaty, na koniec przed 2 ostatnimi kółkami patrzysz ile ci zostaje paliwa jak dużo to na max wzbogacona :D Jeździsz doskonale wiec jestem w 100% pewien że poradziłbyś sobie z tym z zamkniętymi oczami :D
-
moze i jest w tym troche racji lecz czasem jade na wzbogaconej np 2 pełne okrązenia potem daje standard bo nie chce zapomniec i co zrobie jak mi braknie , lecz wzbogacona powoduje tez to ze jade szybciej co za tym idzie mozna łatwiej popłenic bład :D W nastpenych wyscigach postram sie bardziej wykorzystac poliwko:D
-
Oglądając twoje odcinki wnioskuję, że bardzo oszczędzasz paliwo. W tym GP przy końcu wyścigu włączyłeś tabele z poziomem paliwa. Miałeś 17 okrążenie a paliwa wystarczyło na jeszcze 4 okrążenia. Wniosek jest taki, że już na 16 powinieneś jechać na wzbogaconej co za tym idzie lepszy czas :D. Pomyśl nad tym kto nie ryzykuje ten nie ma!!
-
:)
-
spoczko, łapka leci, pozdrawiam ;-)
-
Legenda
-
fajny odcinek:) ale tego toru nie nawidze ^^