1175Wasza ocena

► Poradnik do CS:GO, w którym pokażę jak odblokować wszystkie Achievementy, nawet jeżeli nie posiadamy gry. ★ Priv FB: https://www.facebook.com/kamil.kuczaik - Masz problem lub pytanie? Dodaję widzów! ★ 500 Like = Nowe ciekawostki z CS:GO ★ https://www.facebook.com/SeleXGG ► Podobają Ci się filmy z Counter-Strike: Global Offensive?! Strzel łapkę w górę! ;) ★ http://www.twitch.tv/SeleXonYT ► Subskrybuj - http://bit.ly/1yJWATh ★ http://DeathNote.pl/ ★ http://forum.DeathNote.pl/ ★ Steam Achievement Manager - http://gib.me/sam/ ★ Smurf - https://steamcommunity.com/id/SeleX Pamiętaj, że komentując i oceniając materiał pomagasz mi w rozwoju kanału. Dzięki :)! O tym, że Counter-Strike: Global Offensive ma – delikatnie rzecz ujmując – nieco zepsute hitboksy, wiadomo było od dawna. Nawet sama firma Valve Software w końcu przyznała, że system zaliczania trafień w ostatniej odsłonie kultowej serii FPS-ów wymaga poprawy, a zespół pracuje nad odpowiednią łatką. Rezultaty jego pracy możemy ocenić w najnowszej aktualizacji, jako że lwia część zmian dotyczy wspomnianego zagadnienia. I trzeba przyznać, że twórcy wzięli sobie do serca uwagi graczy, wliczając w to słynny filmik z serwisu YouTube, na którym gracz opróżnia pełen magazynek tuż przed przeciwnikiem i w magiczny sposób nie trafia ani razu. System hitboksów w grze został znacząco zmodyfikowany. Poprzednio poszczególne strefy były raczej kanciaste, teraz zaś mają bardziej kapsułowaty kształt, dzięki czemu w większym stopniu pokrywają się z modelami postaci. Te zresztą otrzymały całkowicie nowy szkielet i geometrię, jak również dodatkowe animacje (w tym niesławnej wspinaczki po drabinie oraz rozbrajania bomby), a przejścia pomiędzy nimi mają być, według słów twórców, lepiej zsynchronizowane. Wprowadzono też animację przeładowania broni z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu łatwiej ocenić postęp w zmianie amunicji u wrogów. Wśród innych nowości warto wymienić jeszcze nowe komendy obsługiwane przez serwer. Pierwsza z nich, sv_showbullethits, pozwala na uzyskanie informacji o trafieniach. Natomiast druga - sv_show_voip_indicator_for_enemies – sprawi, że ikonka informująca o korzystaniu z komunikacji głosowej będzie pojawiać się zarówno nad sojusznikami, jak i członkami drużyny przeciwnej. Zmiany nie ominęły także niektórych bronii, przede wszystkim kultowego karabinu M4A1-S (zmniejszona cena, ale i zasięg oraz penetracja pancerza), Zeusa x27 (cena obniżona do 100 dolarów) i pistoletów Berretta (zwiększona penetracja pancerza i modyfikator zasięgu). Drobną, ale bez wątpienia cieszącą wiadomością jest również rozwiązanie problemu z przenikaniem niektórych modeli broni bądź postaci przez co cieńsze ściany, co w dość żenujący sposób zdradzało pozycję gracza. Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnym blogu gry.