Banished #1 [Poradnik][Gameplay]
Trki, Kody, Cheaty do
276Wasza ocena
Witajcie, Przedstawiam wam dziś pierwszy odcinek z gry Banished. W filmie opowiem trochę o grze i zasadach w niej panujących. Pamiętajcie o lajkach oraz skomentowaniu filmu. Zapraszam na kolejne odcinki już niedługo! :D Pozdrawiam TKP Audio: Muzyka w tle filmu pochodzi z ścieżki dźwiękowej gry. Intro: Mixro - "CCmixter.org" Lincencja CC Autor: Nitropox@CCmixter
Komentarze
-
TheKotekPlays Fajny film dzięki wielkie że go nagrałeś bo wiem co i jak robić dalej leci sub i like.
-
Film sam w sobie fajny, ale musisz popracować nad swoim angielskim bo na początku to trochę poległeś :P
-
Lepiej na poczatek zbieracza,rybaka i myśliwego, bo uprawy długo rosną.
-
:D
-
Dziękuje pomogłeś mi
-
Spolszczenie chcę ;c
-
12:57 "chatka rybatka" :D
-
a ja mam taki problem że u drwali jest napisane wymagane surowce są niedostępne
-
Bardzo dziękuje za tutorial
-
Dzięki koleś pomogłeś mi... Nie wiedziałem co najpierw robić itp,
-
pomocy ludzie mi zdychaja!!!!!!!!!
-
stary nie jaraj tyle xd
-
a takie pytanie jak obracać domki (nie dotarło do mnie może)
-
Bardzo wydajnym źródłem żywności na początku jest myśliwy. Na trudnym poziomie, to oprócz rybaka i zbieracza, jedyne źródło żarełka.
Warto budować takie kompleksy: myśliwy+zbieracz+leśnik. W jednym miejscu mamy dostawy: żarła, pni i skór ( na ubranka się przydają). -
fajna gra chyba se kupie
-
podziwiam cie i odcinek bardzo dobry ale niemoge oglądać drugiego bo zepsujen mi to całą zabawe przy odkrywaniu świata Banished tak samo było z minecraftem naoglądałem sie poradników i potem niebyło rtakiej zabawy chyba mnie rozumiesz co nie??
-
Domy nie sa potrzebne na samym poczantku lepiej najpierw wybudowac. Produktywne budynki ktore od samego poczantku beda zbierac(produkowac material) domy wystarczy wybudowac zaraz przed zima
-
super odcinek !!!!
-
Pierwszym krokiem jaki powinniśmy uczynić na poziomie średnim(na poziomie trudnym po prostu sami musimy wybudować magazyn oraz spichlerz, oraz należy wybudować 5 domków, ponieważ mamy tylko 4 rodziny. Ten dodatkowy domek jest dla dzieci które urosną i będą mogły założyć własną rodzinę) jest budowa 6 domów najlepiej w ustawieniu dwu rzędowym, jest to moim zdaniem dobra formacja ładnie komponuje się z targowiskiem/spichlerzem w późniejszym etapie gry(początkowe zestawienie pracowników do sprawnej rozbudowy naszej osady to dwóch budowlańców a reszta to robotnicy) . Następnie szukamy odpowiedniego najlepiej też niedaleko miejsca na chatkę zbieraczy(najlepiej oby obszar ich poszukiwań kończył się blisko spichlerza, wtedy transport żywności będzie się odbywał szybko) dostarczą nam wystarczającą ilość pożywienia dla naszej początkowej osady jak i robią to w ciągły sposób dlatego nie musimy się martwić, że zapasy się skończą a my czekamy na zbiory albo czy wczesna zima nie pozbawi nas części plonów(ważne podczas wyboru surowego klimatu). Ważne jest także aby po wybudowaniu tego budynku przydzielić tam maksymalną ilość pracowników. Dobrze jest zaplanować przyszły teren dla naszych zbieraczy, leśników, myśliwych oraz zielarza aby skupić ich w jednym miejscu. Ja stosuję konstrukcje Leśniczy naprzeciw zielarza skrzyżowanie w obie strony zbieracze naprzeciw myśliwych z wyjściową drogą w kierunku spichlerza…wygląda to ładnie i zapewniamy naszym pracownikom przepustowość a każdym kierunku w jakim zamierzają pracować aczkolwiek nie ma to większego wpływu na ich pracę. Ważne jest to aby zauważyć, że zioła, mięso, skóry, zebrane pożywienie będzie niedaleko spichlerza gdzie dotrze szybko a stawiając domy w jego pobliżu, mieszkańcy będą szybko zaopatrywani. Oczywiście na początkowym etapie rozgrywki nie mamy tylu mieszkańców aby przydzielić ich do pracy we wszystkich budynkach dlatego pierwszego roku warto ograniczyć się do zbieraczy oraz leśniczych którzy będą dostarczać nam kłody niezbędne to wykonywania drewna na opał. Skoro mamy już postawione domy, chatę zbieraczy oraz leśniczówkę musimy zapobiec wyziębieniu naszych mieszkańców. Oczywiste jest to że musimy postawić drwala aby przerabiał kłody na „paliwo” lecz należy zauważyć, że zawsze można zrobić coś sprawniej. Stawiamy duży magazyn oraz w jego pobliży chatkę drwala, można zrobić to przy tym magazynie stawianym automatycznie na początku ale Ważne jest to aby był blisko leśniczówki(w przypadku gry na trudniejszym poziomie zalecam dokłane rozplanowanie budowy tej sieci połączeń i wybrać najlepsze miejsce na magazyn oraz spichlerz e stosunku do planowanej budowy domków zbieraczy itp.). Dzięki temu kłody są dostarczane do magazynu z którego pobiera je drwal i wszystko pięknie sprawnie działa. Najlepiej także podnieść limit „paliwa” na poziom około 300-500 wedle uznania dzięki temu zgromadzimy zapas na przyszły sezon oraz zapobiegniemy brakom tego surowca jeśli rozbudujemy naszą wioskę i popyt przerośnie podaż. Niektórzy twierdzą, że limit należy zwiększać nawet do paru tysięcy ale gdy nasza wioska jest jeszcze mała a nasz drwal osiągnie limit zajmuje się przenoszeniem surowców co jest bardzo pomocne we wczesnym etapie gry. Należy także pamiętać aby nie nastawiać się na długo, iż nasz jeden drwal zapewni opał dla szybko rozrastającej się społeczności przy liczbie około 70 osadników mogą się pojawić problemy z dostarczeniem opału, także należy zwrócić uwagę aby drewno było dostarczane w sposób sprawny oraz czy nie wykorzystujemy go zbyt dużo i przez to nie jest dostarczane do drwala, to samo dotyczy się produkcji narzędzi o której należy pomyśleć w następnym sezonie aczkolwiek kowal zapewni narzędzia mieszkańcom osady o troszkę większej populacji ponieważ zapotrzebowanie jest mniejsze niż na paliwo ale także lepiej zwiększyć jego limit do 100-150. Postaram się napisać taki mini poradnik jak zacząć krok po kroczku jeżeli będzie odpowiednia liczba łapek, wszystkich zapraszam na forum http://forum.banished.pl/ na którym mam nadzieje niedługo zacznę się udzielać. Co do filmiku każdy ma swój sposób i każdy który działa jest ok choć sam zauważyłem przy swojej, no już można powiedzieć mieścinie liczącej 400 osób, odpowiednie i optymalne zagospodarowanie ternu jest bardzo ważne. Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do kupienia tej gry bo warto jeśli komuś odpowiada taka strategia ekonomiczna.
-
Z tego co pamiętam stawianie woodcuttera blisko domów powoduje pogorszenie się zdrowia okolicznych mieszkańców